JORNADA I+D MESIO UPC-UB 2017 - Presentació

La Jornada I+D MESIO UPC-UB tindrà lloc dimecres 10 de maig de 2017, de 16:00 h a 18:00 h a la sala de juntes de l'FME.
Jornada I+D MESIO 2015

La Jornada I+D MESIO UPC-UB permet a les empreses i a les entitats donar a conèixer els seus propis projectes d’I+D als estudiants del Màster Interuniversitari d’Estadística i Investigació Operativa UPC-UB (MESIO) i oferir-los la possibilitat de participar en ells mitjançant un treball final de màster (TFM).

La sessió, a més d'afavorir el contacte personal entre l'empresa/entitat i els estudiants, consisteix en una breu presentació de cada projecte i en l'exposició de pòsters del projectes presentats.

Les empreses/entitats interessades en participar-hi, teniu fins al 3 de maig de 2017 per a inscriure-us.

Més informació: vegeu la