JORNADA MÀSTERS I+D 2022

La Jornada Màsters I+D tindrà lloc dimecres 4 de maig de 2022, de 15:45 h a 17:45 h a la Sala de Juntes de l'FME.

La Jornada Màsters I+D permet a les empreses i a les entitats donar a conèixer els seus propis projectes d’I+D als estudiants del Màster Interuniversitari d’Estadística i Investigació Operativa UPC-UB (MESIO) i del Master in Advanced Mathematics and Mathematical Engineering (MAMME) oferir-los la possibilitat de participar en ells mitjançant un treball final de màster (TFM).

La sessió, a més d'afavorir el contacte personal entre l'empresa/entitat i els estudiants, consisteix en una breu presentació de cada projecte i en l'exposició de pòsters del projectes presentats.

Les empreses/entitats interessades en participar-hi, teniu fins al 27 d'abril 2022 per a inscriure-us. La participació és gratuïta.

Tel. 93 401 0870