S'apropa el Fòrum FME-Empresa 2018 amb rècord: 31 empreses registrades fins ara!

Per preparar com presentar-se a les empreses del Fòrum i com treure el màxim partit d'un mateix, s'ha preparat un taller d'orientació laboral amb UPC Alumni pel dia 17 d'abril a les 13 h.

La Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC organitza un paquet d'accions relacionades amb l'empresa, el marc idoni perquè l'estudiantat de darrers cursos estableixi el primer contacte amb el món professional. #FMEmonlaboral

Enguany la cita comença amb el taller "10 tips per assistir i triomfar al Fòrum Empresa FME", la Sessió d'orientació professional a l'estudiantat

La trobada important, però, serà dimecres 25 d'abril a partir de les 11 h. amb el Fòrum FME-Empresa, que aquesta edició trenca rècords: 31 empreses registrades fins ara. Aquest increment espectacular de participació ha fet modificar lleugerament el format de  l'activitat:

• L’espai Fòrum (trobada “face to face” amb els estudiants) s’obrirà a partir de les 11 h fins cap a les 14.30 (en funció de l’afluència d’assistents). D’aquesta manera, al ser més empreses participants, hi haurà més temps i més marge per recollir currículums i el contacte empresa-estudiantat.
  • Micro-presentacions individuals de les empreses (opcional) que es programaran de manera paral·lela al Fòrum, a partir de les 11.30 h a la sala de juntes: de manera simultània al Fòrum, es donarà la possibilitat que les empreses puguin fer la breu presentació (cinc minuts màxim), en base a respondre a les 3 preguntes:

Què aporta un/a matemàtic/a o un/a estadístic/a  a la vostra empresa?
Què us diferencia respecte altres empreses del sector?
Quin tipus d’ofertes laborals oferiu (contracte, pràctiques...).

• Espai “Pòsters” per penjar informació concreta de l’empresa: Hi haurà uns espais (cartelleres) on les empreses puguin penjar pòsters, ofertes, crides... amb informació rellevant orientada a l’estudiantat FME. Aquestes cartelleres les deixarem alguns dies al vestíbul de l’FME perquè la informació sigui més visible entre l’estudiantat.

En breu posarem el llistat de totes les empreses participants al web per tal que aneu preparant l'estratègia...mentrestant, aneu actualitzant currículum i apunteu-vos al taller del dia 17 d'abril!

Fòrums d'empresa UPC, la inserció laboral com a objectiu