Acte de graduació FME de les promocions 2020 i 2021

Tindrà lloc el 21 de desembre de 2021 a les 18 h a l'auditori del Vèrtex de la UPC, on es lliuraran els diplomes als estudiants i estudiantes FME de grau, màster i doctorat de les promocions 2020 i 2021.
Acte de graduació FME de les promocions 2020 i 2021

Acte de reconeixement de l'FME de les promocions 2020 i 2021  #GraduacióFME2021

El dia 21 de desembre de 2021 a les 18 h tindrà lloc el lliurament de diplomes a tots els estudiants i estudiantes que han acabat els estudis de grau, màster o doctorat a l'FME durant els cursos 2019-2020 i 2020-2021. De manera excepcional es reconeixen dues promocions, ja que la graduació de la promoció del FME 2020 es va haver de posposar per motius de la pandèmia de la Covid.

L’acte es fa conjuntament per als estudis de matemàtiques i d'estadística i tindrà lloc a l'auditori del Vèrtex del Campus Nord.(obriu en una finestra nova)

Es tracta d'un acte festiu per als estudiants recentment titulats, familiars i professors per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura un diploma de l’FME (que no té validesa legal, atès que el títol oficial l'emet el Ministeri). L'acte es gravarà i es penjarà al canal YouTube de l'FME.

Estructura de l'acte:
  • Obertura de l’acte a càrrec del degà de l'FME, Jaume Franch.
  • Discurs del padrí/na d’Estadística i lliurament dels diplomes Estadística (GE UB-UPC, MESIO UPC-UB).
  • Discurs de l’alumne/a millor expedient acadèmic estudis Estadística.
  • Discurs del padrí/na de Matemàtiques i lliurament de diplomes de Matemàtiques (GM +MAMME)
  • Discurs de l’alumne/a millor expedient acadèmic estudis Mates.
  • Tesis doctorals en Matemàtiques/Estadística defensades durant els dos cursos.
  • Reconeixements i premis als millors expedients acadèmics 2021.
  • Cloenda a càrrec del rector de la UPC, Daniel Crespo.
  • Fotos de grup i brindis amb una copa de cava al vestíbul de l’auditori Vèrtex amb photocall UPC Alumni.
  • I enguany.... l'acte comptarà amb l'actuació de Laura Farré Rozada(obriu en una finestra nova), matemàtica graduada per l'FME (promoció 2016), pianista i investigadora.

Confirmacions per assistir a l'acte

Empleneu aquest formulari(obriu en una finestra nova) (obert a partir 17/11/2021) per confirmar la vostra assistència a l'acte. Per motius d'aforament, només podeu venir acompanyat de DUES PERSONES. Si en funció de les confirmacions es veu que queda capacitat, durant la darrera setmana es farà una crida per ampliar el nombre d'assistents. Teniu temps fins al 12 desembre 2021 per confirmar assistència. Icona_Nou

Els padrins de les promocions FME 2020-2021 Icona_Nou

MPLinares.jpg

La professora Mari Paz Linares serà la Padrina

dels estudis de Matemàtiques

retrat-Xavier-Tort-Martorell.jpeg

El professor Xavier Tort-Martorell serà el Padrí

dels estudis d'Estadística

Reconeixements als millors expedients acadèmics, Premi Accenture, Premi Càtedra Mir-Puig i Premi NTT DATA

Durant l'acte, es faran reconeixements als millors expedients acadèmics del GM i del GE, que atorga l'FME. L'empresa Accenture (obriu en una finestra nova) atorga el premi al millor expedient del màster en Estadística i Investigació Operativa - MESIO UPC-UB. La Càtedra Mir-Puig premia el millor expedient acadèmic del màster MAMME. I enguany, com a novetat, es lliurarà el premi NTT DATA al millor TFM del MESIO UPC-UB en Data Science.

Fotos i vídeo del darrer acte de lliurament (desembre 2019): enllaç

Amb la col·laboració de: