Informes d'inserció laboral dels titulats FME

Informe inserció laboral titulats FME 2017

6a enquesta d'inserció laboral dels titulats de grau de les universitats catalanes, realitzada per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari Català (AQU Catalunya) entre la població titulada l’any 2012 (curs 2012-2013). Estudi publicat al juliol 2017 (accés a l'estudi aquí).

Les dades i el resultat sobre les titulacions de l'FME analitzades a  6a enquesta (Llicenciatura en ciències i tècniques estadístiques, Llicenciatura de Matemàtiques, Diplomatura d'Estadística i Grau en Matemàtiques) es poden consultar aquí.

Més informació.

Informe inserció laboral titulats FME 2014

Durant el primer trimestre de 2014, l'AQU ha entrevistat gairebé 28.000 graduats i graduades de totes les universitats catalanes per conèixer la seva inserció laboral (accés a l'estudi aquí).

Les dades de les titulacions de l'FME són les següents:

Informe inserció laboral titulats FME 2009

L’any 2009, a petició del Degà de l’FME, l’Oficina de Planificació i Qualitat de l’FME (OTPQ), amb la col·laboració de l’Àrea de Planificació, Avaluació i Qualitat de la UPC (APAQ), va iniciar un estudi sobre la inserció laboral dels titulats i titulades de les promocions compreses entre els anys 1996/97 a 2007/08. Aquest informe pretén donar una visió detallada sobre la situació laboral de la població dels llicenciats i llicenciades de l’FME i permetre conèixer les vies d’accés més significatives al mercat laboral, el temps i la qualitat de la inserció, així com el grau de satisfacció amb els estudis cursats.