Formulari inscripció Workshop Figalli 20191121

Workshop in honor of Alessio Figalli's Doctor Honoris Causa at UPC

21st November 2019 - 10 h - sala d'actes Facultat de Matemàtiques i Estadística - UPC

Amb l'enviament del formulari, dono el meu consentiment a la UPC per al tractament de les dades de caràcter personal recollides en aquest formulari, tal i com es descriu a la següent taula d'informació i accés a les dades personals.

I give my consent to the UPC for the treatment of the personal data collected in this form, as it appears in the following table of information and access to personal data.

Informació i accés a les dades personals

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya
Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)

93 401 73 01 deganat.fme@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Finalitat del tractament

F006. Organització de seminaris, congressos, jornades i cursos (Consentiment)

F009 Publicacions institucionals de la UPC (memòries, notícies, imatges, etc.)

Workshop in honor of Alessio Figalli’s Doctor Honoris Causa at UPC

Legitimació

Consentiment

Destinataris

Amb el vostre consentiment explícit, les seves dades de contacte a l’entitat o persones que organitzen l’esdeveniment.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen a la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT: apdcat.gencat.cat