Seminari "Models matemàtics de la Tecnologia"

L'FME acollirà un cicle de conferències vinculades a l'assignatura "Models matemàtics de la tecnologia".

A cada sessió s'introduïrà una tècnica matemàtica concreta, que serà il·lustrada amb exemples pràctics del món real.
Aquestes conferències van adreçades als estudiants de 4t del Grau de Matemàtiques, així com també estudiants de Màster.

Les sessions d'aquest semestre seran aquestes:

Dimecres 22 octubre 2014 An introduction to complex variable techniques in applied mathematics.
Prof. Jon Chapman, professor of Mathematics and its Applications. Oxford University
Dimecres 19 novembre 2014

An introduction to stochastic methods in mathematical biology.

Dr. Tomás Alarcón, Centre de Recerca Matemàtica. Barcelona
Dimecres 10 desembre 2014

An introduction to perturbation methods in industrial mathematics.
Prof. Tim Myers, Universtitat Politècnica de Catalunya/Centre de Recerca Matemàtica. Barcelona

Totes les conferències són coordinades pel professor Tim Myers, i tindran lloc a la sala d'actes de l'FME a les 13 h.

Trobareu la documentació de totes les conferències a l'enllaç.