Campus Científic d'Estiu FME 2019 (4a edició)

A la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) descobriràs l'aplicació de les matemàtiques a problemes reals de física i enginyeria.

4a edició del Campus científic d'estiu FME: Les matemàtiques de problemes reals de la física i l'enginyeria": introducció a la programació (en entorn Scilab) de mètodes numèrics senzills per a problemes que no es poden resoldre sense computació massiva; i aplicació a problemes reals de la física i l'enginyeria, com per exemple la trajectòria d'un asteroide, l'estabilitat d'un vaixell o simulació de processos aleatoris.

• Del 8 al 12 de juliol de 2019, de 10 a 14 h  - Aula PC2 de l'FME
  • Públic a qui s'adreça: alumnat de batxillerat.
  • Tipus d'activitat: campus científic no residencial.
  • Descripció i objectius del Campus
  • Programa del Campus d'Estiu FME 2019
  • Inscripcions: Del 6 fins al 17 maig 2019 Inscripcions tancades
  • Places: 25
  • Cost de l'activitat: gratuït.
  • Coordinador del campus: Jaume Soler, professor de matemàtiques del Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental de la UPC.
  • Per més informació: deganat.fme@upc.edu           Informació Campus d'Estiu - edició 2018

Aquesta activitat compta amb la col·laboració de la Càtedra Mir-Puig

Foto Campus Estiu 2018