Jornada Portes Obertes virtuals 2021

Sessions de Jornades de Portes Obertes virtuals a través de la plataforma Google Meet per presentar els graus en Matemàtica, Estadística UB-UPC i Ciència i Enginyeria de dades.

JPO's del grau en Matemàtiques UPC (virtuals via Google Meet)

EstudiDataInscripcions
Grau en Matemàtiques 26 febrer 2021 - 16 h

Grau en Matemàtiques 22 abril 2021 - 16 h

Grau en Matemàtiques 25 maig 2021 - 16 h

(seleccioneu data i grau)

JPO's del grau en Estadística UB-UPC i doble titulació Estadística- Economia UB-UPC (virtuals via Google Meet)

EstudiDataInscripcions

26 febrer 2021 - 16  h

(seleccioneu data i grau

22 abril 2021 - 16 h

25 maig 2021 - 16 h

(seleccioneu data i grau)

JPO del grau en Ciència i Enginyeria de Dades UPC (dates a concretar)

• En totes les sessions hi participaran professorat i estudiantat dels diferents graus.
  • Cal inscripció prèvia. Abans de la sessió rebreu un enllaç al vostre correu d'inscripció per connectar-vos ( via Google Meet).
  • La sessió consisteix en una presentació de l'estudi i un torn obert de preguntes on participa estudiantat i professorat del grau, compartint les seves experiències durant els estudis i les seves ambicions professionals.
  • La sessió no podrà ser gravada ni es podrà difondre públicament, parcialment o totalment, a Internet (Youtube, Xarxes Socials, etc.) o qualsevol altre mitjà.

Els estudis de grau que ofereix l'FME, el Grau en Matemàtiques i el Grau en Estadística UB-UPC, han estat acreditats amb excel·lència per l'AQU Catalunya 2016, els únics del sistema universitari català en les seves disciplines que han rebut aquesta distinció.

A l'Andreu Huguet, estudiant de doble titulació Matemàtiques- Ciència i Enginyeria de Dades a la UPC, el mouen les matemàtiques perquè "és un món molt obert i molt fidel al rigor". Vídeo

Per a més informació Tel. 93 401 73 01