Jornada Portes Obertes virtuals 2020

Sessions de Jornades de Portes Obertes on-line divendres 29 de maig a través de la plataforma Google Meet per presentar els graus en Matemàtica, Estadística UB-UPC i Ciència i Enginyeria de dades.

JPO del grau en Matemàtiques UPC

JPO del grau en Estadística UB-UPC i doble titulació Estadística- Economia UB-UPC

JPO del grau en Ciència i Enginyeria de Dades UPC

• 29 de maig de 2020 11 h (sessió matí). Inscripció tancada  Díptic de presentació
  • 29 de maig de 2020 16 h (sessió tarda). Inscripció tancada
  • En totes les sessions hi participaran professorat i estudiantat dels diferents graus.
  • Cal inscripció prèvia. Abans de la sessió rebreu un enllaç al vostre correu d'inscrpció per connectar-vos ( via Google Meet).
  • La sessió consisteix en una presentació de l'estudi i un torn obert de preguntes on participa estudiantat i professorat del grau, compartint les seves experiències durant els estudis i les seves ambicions professionals.
  • La sessió no podrà ser gravada ni es podrà difondre públicament, parcialment o totalment, a Internet (Youtube, Xarxes Socials, etc.) o qualsevol altre mitjà.

Els estudis de grau que ofereix l'FME, el Grau en Matemàtiques i el Grau en Estadística UB-UPC, han estat acreditats amb excel·lència per l'AQU Catalunya 2016, els únics del sistema universitari català en les seves disciplines que han rebut aquesta distinció.

A l'Andreu Huguet, estudiant de doble titulació Matemàtiques- Ciència i Enginyeria de Dades a la UPC, el mouen les matemàtiques perquè "és un món molt obert i molt fidel al rigor". Vídeo

Per a més informació Tel. 93 401 73 01