CURS 2021-22: Calendari de defensa dels treballs de fi de MÀSTER (TFM)

Per poder matricular és obligatori tenir el treball inscrit una setmana abans de la matrícula, com a molt tard.

Si el TFM està inscrit però no matriculat, i no es té cap altre crèdit matriculat, es considera que aquella persona no té cap vinculació amb l'FME i, per tant, ja no hi és estudiant. Això implica que no podrà gaudir dels serveis i dels drets que la condició d'estudiant ofereix (no tindrà accés a ATENEA, ni a l'e-Secretaria, no podrà signar convenis de cooperació educativa, etc.).

Curs 2021-2022 Quadrimestre 1

Convocatòria ordinària (tots els màsters)

Data matrícula (1)

Data de dipòsit (a la intranet FME)

Data màxima de validació memòria

Període de defensa

Del 6 al 7 de setembre 2021                      11 de gener 2022 12 de gener 2022 Del 24 al 28 de gener 2022

Convocatòria extraordinària

TFM-Master of Science in Advanced Mathematics and Mathematical Engineering (MAMME)

--------------------------------                2 de maig 2022 3 de maig 2022

Del 16 al 20 de maig 2022

TFM-Màster Interuniversitari en Estadística i Investigació Operativa UPC-UB (MESIO)

Període de defensa

--------------------------------               1 de juny 2022 2 de juny 2022 Del 13 al 23 de juny 2022

Curs 2021-2022 Quadrimestre 2

Convocatòria ordinària

Data matrícula (1)

Període de defensa

3 i 4 de febrer 2022      21 de juny 2022 22 de juny 2022 Del 4 al 15 de juliol 2022
Data matrícula (1)Data de dipòsit (a la intranet FME)Data màxima de validació memòria

Període de defensa

3 i 4 de febrer 2022       1 de juny 2022 2 de juny 2022 Del 13 al 23 de juny 2022
Convocatòria extraordinària (tots els màsters)

----------------------         28 de setembre 2022 29 de setembre 2022

Del 17 al 21 d’octubre 2022

IMPORTANT!!!

• En tots els casos, si el TFM no es defensa ni en la convocatòria ordinària ni en l'extraordinària corresponents al quadrimestre de la matrícula, es qualificarà com a "no presentat" i s'haurà de tornar a matricular amb el recàrrec corresponent per segona matrícula.
  • Els estudiants de màsters de l'FME que matriculin el TFM el setembre, també podran de forma excepcional avançar la seva defensa en convocatòria ordinària del gener a l'octubre del mateix any (veure terminis a convocatòria extraordinària de Q2 del curs anterior). Per fer-ho han de sol·licitar-ho prèviament amb un instància mitjançant l'e-Secretaria.

(1) L'accés a la matrícula per Internet es fa mitjançant l'espai d'e-Secretaria en el mateix termini i franja horària que la matrícula ordinària.

(2) La matrícula del TFM continua vigent i només es cobren les taxes administratives si no s'ha matriculat res aquell quadrimestre:

• Extraordinària de Q1: Un cop passat el període ordinari de matrícula de Q2, cap a finals de febrer, els estudiants rebran la informació relacionada i es generaran les taxes de matrícula addicional.
  • Extraordinària de Q2: Un cop fet el dipòsit en el termini establert (setembre/octubre) i abans de la defensa, es generaran les taxes de matrícula addicional dels estudiants que hagin dipositat la seva memòria.