CURS 2021-22: Calendari de defensa dels treballs de fi de GRAU (TFG)

Per poder matricular és obligatori tenir el treball inscrit una setmana abans de la matrícula, com a molt tard.

Si el TFG està inscrit però no matriculat, i no es té cap altre crèdit matriculat, es considera que aquella persona no té cap vinculació amb l'FME i, per tant, ja no hi és estudiant. Això implica que no podrà gaudir dels serveis i dels drets que la condició d'estudiant ofereix (no tindrà accés a ATENEA, ni a l'e-Secretaria, no podrà signar convenis de cooperació educativa, etc.).

Curs 2021-2022 Quadrimestre 1

Convocatòria ordinària

Data de matrícula(1)Data de dipòsitPeríode de defensa
Del 6 al 7 de setembre 2021  11 de gener 2022 Del 24 al 28 de gener 2022

Convocatòria extraordinària

Data de matrícula(2)Data de dipòsitPeríode de defensa
------------------------------------  2 de maig 2022

Del 16 al 20 de maig 2022

Curs 2021-2022 Quadrimestre 2

Convocatòria ordinària

Data de matrícula (1) Data de dipòsitPeríode de defensa
3 i 4 de febrer 2022 21 de juny 2022

Del 4 al 15 de juliol 2022

Convocatòria extraordinària

Data de matrícula (2)   Data de dipòsitPeríode de defensa
--------------------------------------- 1 de setembre 2022 Del 12 al 19 de setembre 2022

En tots els casos, si el TFG no es defensa ni en la convocatòria ordinària ni en l'extraordinària corresponents al quadrimestre de la matrícula, es qualificarà com a "no presentat" i s'haurà de tornar a matricular amb el recàrrec corresponent per segona matrícula.

(1) L'accés a la matrícula per Internet es fa mitjançant l'espai d'e-Secretaria en el mateix termini i franja horària que la matrícula ordinària.

(2) La matrícula del TFG continua vigent i només es cobren les taxes administratives si no s'ha matriculat res aquell quadrimestre:

• Extraordinària de Q1: Un cop passat el període ordinari de matrícula de Q2, cap a finals de febrer, els estudiants rebran la informació relacionada i es generaran les taxes de matrícula addicional.
  • Extraordinària de Q2: Un cop fet el dipòsit en el termini establert (setembre/octubre) i abans de la defensa, es generaran les taxes de matrícula addicional dels estudiants que hagin dipositat la seva memòria.