Estudiants que continuen estudis (GRAU I MÀSTER)

Matrícula - Estudiants que continuen estudis

ATENCIÓ:

• TFG/TFM: Per poder matricular és obligatori tenir el treball inscrit a la Intranet de l’FME una setmana abans de la matrícula, com a molt tard. Mes informació (https://fme.upc.edu/ca/curs-actual/projectes-1)
  • PAGAMENTS DOMICILIATS O FRACCIONATS: Si no heu domiciliat el pagament de matrícules anteriors haureu de tramitar l'Ordre SEPA signada pel titular del compte i l’estudiant.(https://www.upc.edu/sga/ca/matricula/pagament-de-la-matricula/sepa-iban-ordre-de-domiciliacio)
  • Si voleu incloure a la vostra matrícula assignatures no presents per restriccions de pla d’estudis o d’expedient, heu de fer la sol·licitud en el termini establert pel període previ a la matrícula. En cas contrari heu de matricular les que tingueu al potencial i demanar modificació (ho podeu fer just després). Molt probablement la resolució serà posterior a l'inici de les classes.
La matrícula es fa mitjançant l'e-Secretaria.
Dates i horari de matrícula

Horaris de suport

Termini tràmits previs a la matrícula Recollida de carpeta

Del 6 de setembre a les 08:00h

al 7 de setembre a les  13.00h

e-Secretaria

6 i 7 de setembre

de 08:00h a 13.00h

Telefònic: 934017298

DEMANA

De l'1 al 15 de juliol (*)

Sol·licituds: e-Secretaria

A partir de l'1 d'octubre

a consergeria de 8.00h a 20.00h.

(*) NOVETAT: Els estudiants del Grau en Matemàtiques que vulguin matricular assignatures optatives dels Graus en Estadística o Ciència i Enginyeria de Dades ho han de sol·licitar en aquest termini (Opció  Poder matricular assignatures") veure  Guia Assignatures.

Després de la matrícula

Recollir la carpeta UPC

Si la matrícula ha estat formalitzada, es podrà passar a recollir la carpeta UPC a la consergeria de l'FME (pendent confirmar data).

Carnet UPC

Els estudiants de nou ingrés a l'FME podran recollir el carnet UPC (pendent confirmar data). El punt de recollida es situa a l'ETSEIB (planta 0) i és necessari demanar cita prèvia amb antelació. Per més informació sobre com tramitar el carnet UPC consulteu el següent enllaç.