Estudiants que continuen estudis (GRAU I MÀSTER)

Matrícula - Estudiants que continuen estudis

Abans de la matrícula:

• TFG/TFM: Per poder matricular-lo és obligatori tenir el treball inscrit a la Intranet de l’FME una setmana abans de la matrícula, com a molt tard. Mes informació (https://fme.upc.edu/ca/curs-actual/projectes-1/proces-de-registre-i-matricula-dun-nou-tfg)
  • Si voleu incloure a la vostra matrícula ASSIGNATURES no presents per restriccions de pla d’estudis o d’expedient (assignatures d'altres plans, d'altres cursos...) heu de fer la sol·licitud en el termini establert pels Tràmits previs a la matrícula. En cas contrari heu de matricular les que tingueu al potencial i demanar modificació (ho podeu fer just després). Molt probablement la resolució i matrícula serà posterior a l'inici de les classes, i la incorporació de notes a l'expedient més tard que les de la Facultat (especialment si són d'un altra universitat).
  • PAGAMENTS DOMICILIATS O FRACCIONATS: Si no heu domiciliat el pagament de matrícules anteriors haureu de tramitar l'Ordre SEPA signada pel titular del compte i l’estudiant en el Termini dels tràmits previs a la matrícula. Més info MODALITATS DE PAGAMENT (https://www.upc.edu/sga/ca/matricula/pagament-de-la-matricula)
  • DESCOMPTES MATRÍCULA. Si has renovat l'acreditació d'algun descompte (Família Nombrosa, p.e.) el pots pujar tan aviat com el tinguis i no més tard de 2 dies hàbils abans de la matrícula a DEMANA Matrícula/Documentació

LA MATRÍCULA es fa mitjançant l'e-Secretaria.

Dates i horari de matrícula

Horaris de suport

Termini tràmits previs a la matrícula Recollida de carpeta

Del 6 de setembre a les 08:00h

al 7 de setembre a les  13.00h

e-Secretaria

6 i 7 de setembre

de 08:00h a 13.00h

Telefònic: 934017298

DEMANA

De l'1 al 15 de juliol (*)

Sol·licituds: e-Secretaria

A partir del 13 de setembre

a consergeria de 8.00h a 20.00h.

(*) NOVETAT: Els estudiants del Grau en Matemàtiques que vulguin matricular assignatures optatives dels Graus en Estadística o Ciència i Enginyeria de Dades ho han de sol·licitar en aquest termini (Opció  Poder matricular assignatures") veure  Guia Assignatures.

Després de la matrícula

Recollir la carpeta UPC

Si la matrícula ha estat formalitzada, es podrà passar a recollir la carpeta UPC a la consergeria de l'FME a partir del primer dia de classe i fins el 15 de novembre.

Carnet UPC

Per informació sobre com tramitar el carnet UPC consulteu el següent enllaç.