Igualtat i inclusió a l'FME-UPC

La UPC treballa per la igualtat, la inclusió i l'accessibiltiat de tots els seus membres i és per això que ha creat sengles plataformes de treball i coordinació dins de la UPC.

IGUALTAT A LA UPC

Cada centre docent té assignat Responsable d'igualtat, membre de l'equip directiu del centre. El/la Responsable d'igualtat és la persona de referència al seu centre docent per les qüestions relacionades amb la igualtat de gènere. Al Manual d'acollida de responsables d' Igualtat s'hi detallen els objectius,  funcions, eines i altra informació relacionada amb aquest àmbit. Icona_Nou

Una de les accions que s'està duent a terme al llarg del curs 2018-2019 és la Campanya contra els Micromasclismes a la UPC.

La persona coordinadora del tema d'igualtat a l'FME és la professora Anna de Mier Vinué, cap d'estudis del Grau en Matemàtiques .

INCLUSIÓ A LA UPC

Com en el cas anterior, cada centre docent té assignat un Responsable d'inclusió (RIC), membre de l'equip directiu del centre, que acostuma a coincidir en la mateixa persona responsable del Pla d’acció tutorial del centre. La seva funció és assegurar que l'estudiantat rebi la informació sobre el pla d'inclusió i vetlli pel seu acompliment.

Servei d'Assessorament Psicològic per a l'estudiantat de grau, màster i doctorat UPC Icona_Nou

La persona coordinadora del tema d'inclusió-accessibilitat a l'FME és la professora Anna de Mier Vinué, cap d'estudis del Grau en Matemàtiques .