Participació a la Fase Nacional de la Fase Nacional del concurso tipo Incubadora de Sondeos y Experimentos 2021

Els treballs guanyadors de les 3 categories d'El Planter participen a la Fase Nacional que organitza la SEIO i que enguany es fa en línia.

Gran èxit de la delegació catalana a la Final de la Fase Nacional del concurso tipo Incubadora de Sondeos y Experimentos 2021!

En l'acte final de la  Fase Nacional Incubadora de Sondeos y Experimentos que organitza cada any la Sociedad de Estadística e Investigación Operativa SEIO que va tenir lloc el 30 de juny en format virtual, en el qual hi competien els treballs de la delegació catalana de les dues categories d'ESO ( de 1r i 2n i a la de 3r i 4t), el resultat va ser altament favorable als equips catalans:

El treball "El soroll i com afecta a la nostra salut", presentat per l'alumnat de 3r ESO Emma Ortiz, Irene González, Laura Albert, Mar González i Víctor Pinedo (equip tutoritzat per la professora Maria Josep Freixanet) del col·legi Regina Carmeli de Rubí va resultat guanyador de la categoria 3r i 4t, per davant dels treballs presentats per Aragó i Madrid. El premi obtingut és de 1.000 €, i la possibilitat de participar al Concurs Internacional de Pósters Estadístics que oganitza la IASE.

I el treball "Pelar patates", presentat per les alumnes de 2n d'ESO Alba Suárez, Marta Aguado i Aina Ruiz (tutoritzades pel professor Andreu Moreno) de l'Institut Caterina Albert de Barcelona va ser reconegut amb el Premi al Públic al millor vídeo del treball, premi de nova creació fruit de la votació de tots els equips participants a la Fase Nacional.

L'empresa Alsa regalará a l'equip guanyador i les seves famílies el trajecte (anada i tornada) amb autobús a la destinació que desitgin.

A l'espera de tenir la informació del veredicte al web de la SEIO, donem l'enhorabona als dos equips guanyadors d'aquesta Fase Nacional #OrgullEquipsPlanter2021!!!

Vídeos dels treballs guanyadors: