Novetats

Aquí trobaràs les últimes notícies sobre el desenvolupament del concurs.

pie_chart_3.jpg

Vols estudiar Estadística?

• L’estadística és una titulació amb un ampli ventall de possibilitats professionals. El màrqueting, la medicina, la sociologia, el control de qualitat o l’administració pública són alguns dels àmbits on s'han de recollir dades i s'han de saber analitzar aplicant les tècniques adequades. Aquest caràcter interdisciplinari dóna als professionals de l'Estadística la possibilitat de treballar en entorns molt variats, on els seus coneixements i habilitats són molt apreciats.

Novetats.

• 2011-06-20: Fotos de l'acte de lliurament de premis del Planter 2011.
  • 2011-06-10: Acta del jurat, enllaç als treballs guanyadors i llistat de treballs i tutors amb menció del jurat.
  • 2011-06-08: Detalls sobre l'acte de lliurament de premis del Planter de Sondeig i Experiments 2011.
    Seu de l'acte: Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa UB (Av. Diagonal 696).
    Com arribar-hi: Planol
    Hora: 17:30
  • 2011-05-24: El passat divendres 20 de maig es va tancar el període de lliurament de treballs finalitzas al 2n Planter de Sondeigs i Experiments. Estem molt contents de la resposta que ha rebut aquesta convocatòria per part de professors i estudiants d'ESO. Aquí teniu unes quantes dades que reflecteixen que l'edició d'enguany ha estat tot un èxit de participació.

• El 30 de maç es va tancar el període d'inscripció amb aquests resultats:
      Total de treballs inscrits: 359 treballs dirigits per 76 tutors, amb un total de 1232 alumnes involucrats.
      Distribució dels treballs per categories:
      • - 1º i 2º de ESO: 105
      • - 3º i 4º de ESO: 213
      • - Batxillerat i Cicles formatius: 41 (tots eren de Batxillerat)
    • Les dades de la fase de lliurament, que va acabar el 20 de maig, són les següents:
      Total de treballs lliurats: 150 (amb un total de 506 estudiantes)
      Distribució dels treballs per categories:
      • - 1º i 2º de ESO: 31 (1r ESO: 13, 2n ESO: 18)
      • - 3º i 4º de ESO: 99 (3r ESO: 36, 4t ESO: 63)
      • - Batxillerat i Cicles formatius: 20 (1r Batx: 17, 2n Batx: 3)
  • 2011-05-17: CONVOCADA FASE NACIONAL DELS CONCURSOS TIPUS "PLANTER DE SONDEIGS I EXPERIMENTS".
    • Tenim una molt bona notícia que comunicar-vos: la Sociedad de Estadística e Investigación Operativa (SEIO) acaba de fer pública la fase nacional dels concursos tipus "Planter de Sondeigs i Experiments".
      Enguany hi ha 4 concursos arreu de l'estat que tenen característiques similars al nostre "Planter de Sondeigs i Experiments": Catalunya, Madrid, Galícia i Castella-Lleó (a la resta de l'estat els diuen "Incubadoras de Sondeos y Experimentos"). Aleshores la SEIO, que té caràcter estatal, ha decidit convocar una trobada dels millors treballs de les 4 fases locals i donar un premi (a més a més del que ja hagin guanyat cadascun a la seva fase) pel millor de tots.

Podeu mirar la convocatòria aquí:

Veureu que de moment no cal que els participants del Planter facin res especial, donat que serà el jurat del Planter qui decidirà quins 2 (o potser 3) treballs representaran Catalunya a la fase nacional. Això es farà públic el mateix dia de l'entrega de premis del Planter. Després, els grups dels treballs guanyadors hauran d'enviar còpia del treball (traduït al castellà, si cal) a la SEIO i decidir quin dels seus membres exposarà el treball en públic a la trobada de la Fase Nacional (que enguany es farà a Barcelona, els dies 7 i 8 de juliol).
  • 2011-04-01: Ahir es va tancar el termini d'inscripcions al Planter de Sondeigs i experiments.
  • 2011-02-02: Hem fet la tramesa de cartells i tríptics a tots els centres educatius d'ESO, Batx. i Cilces Formatius.
  • 2011-01-31: Ja tenim el cartell i el tríptic (dors, revers) de la segona edició del Planter.
  • 2011-01-10: La pàgina web del Planter de Sondeigs i Experiments ha estat publicada.

Organitzat per

fme.jpg       logoub_fee.jpg        Fac_CC_UAB

Amb la col·laboració de:

DEiIO.jpg  logo_dpt_mates_UAB_blanc.jpg   SEA3.gif   logo_CLS_udg.jpg   logo_SCE.jpg   idescat3-línies-web.png   logo_RC_color_gran.jpg