Vols participar en la XIX Olimpíada Iberoamericana Universitària de Matemàtiques?

L'FME acull, com cada any, la celebració d'aquest certamen adreçat a estudiants universitaris matriculats en qualsevol titulació i no estan en possessió d’un títol universitari.

XIX Olimpíada Iberoamericana Universitària de Matemàtiques el 5 de novembre de 9 a 14 h a l'FME

Si ets estudiant universitari matriculat en qualsevol titulació i no estàs en possessió d’un títol universitari, tens uns cita dissabte 5 de novembre de 9 a 14h a l'FME. Tens temps per inscriure't fins al 3 de Novembre de 2016, a la Societat Catalana de Matemàtiques (tel: 93 324 85 83, e-mail: scm@iec.cat).

Els interessats han de preinscriure’s, abans de les 13h del dia 3 de Novembre de 2016, a la Societat Catalana de Matemàtiques (tel: 93 324 85 83, e-mail: scm@iec.cat). Cal indicar el nom, la titulació i el centre on estudien

Es pot demanar més informació enviant un missatge a l’adreça scm@iec.cat

Organització: Real Sociedad Matemática Española, amb la col·laboració de la Societat Catalana de Matemàtiques.