Arriba a l'FME una nova edició de la Summer School MESIO UPC-UB 2017

Serà l'onzena edició, amb 13 propostes formatives en les que s'inclou el ' V R School' i el ' IV Big Data school'. Les pre-inscripcions seran del 18 al 22 d'abril.

La Summer School del MESIO UPC-UB és un programa de formació especialitzada que augmenta l’oferta de formació, tant professional com de recerca, del màster interuniversitari en Estadística i Investigació Operativa (MESIO UPC-UB), del grau en Estadística i dels programes de doctorat en Estadística i Investigació Operativa de la UPC, en Estadística de la UB i en Economia de la UB.

Aquesta oferta de cursos està oberta a tots els membres de l'FME, de la UPC i de la UB, i de les comunitats universitària, científica i professional en general. Tots els cursos són impartits per professorat visitant, de la UPC i la UB de reconegut prestigi.

• Pre-inscripcions del 18 al 22 d’abril
  • Inscripcions del 9 al 13 maig
  • Totes les sessions tindran lloc a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC (c. Pau Gargallo, 14 de Barcelona)
  • Més informació al web de la Summer School (informació en anglès)