Tota la informació sobre la matrícula FME 2017-2018, ajuts beques i altra informació, disponible al web

Per als estudiants de Grau en Matemàtiques i en Estadística UB-UPC i dels Màsters FME (MAMME i MESIO UPC-UB) de nou ingrés com pels qui segueixen estudis, tota la informació la trobareu disponible i molt assequible.

Matrícula 2017-2018 a l'FME

Tota la informació a l'apartat web FME - curs actual

Beques i ajuts a l'estudi: prepara't per a la matrícula!

Recorda que si demanes per primera vegada la condició de becari MECD, pots sol·licitar abans de matricular-te l'acreditació de caràcter econòmic (MATRC) de l'AGAUR, que et permetrà formalitzar la matrícula condicional de beca i no pagar els crèdits que matriculis per primera vegada (els que no repeteixis). Tota la informació a: http://www.upc.edu/sga/ca/Beques

I recorda que a l'hora de matricular-te pots col·laborar en projectes de Cooperació a la UPC!

La Campanya 0'7% permet als estudiants realitzar una aportació voluntària de 5 € en el moment de fer la matrícula, i al personal (PAS i PDI) realitzar aportacions voluntàries a través de la nòmina. Les contribucions rebudes per aquest mecanisme se sumen als recursos que hi aporta la institució per fer possible el programa de cooperació al desenvolupament de la UPC que gestiona el CCD.