Convocat el Premi Poincaré 2017 al millor Treball de Recerca en Matemàtiques i Estadística

La 14a edició del Premi Poincaré FME arriba amb una novetat important: enguany es repartiran més de 3.000 €.en premis en metàl·lic, bescanviables en vals-obsequi.

14A EDICIÓ DEL PREMI POINCARÉ 2017 ALS MILLORS TR DE BATXILLERAT DE MATEMÀTIQUES I ESTADÍSTICA

Cada any l'FME convoca el Premi Poincaré amb dos objectius principals: d'una banda, fomentar l'interès dels estudiants de secundària per les matemàtiques i l'estadística; de l'altra, incentivar la tasca educativa en aquestes àrees de coneixement que es porta a terme en els centres de secundària.

Qui hi pot participar?
Tots els estudiants de 2n de batxillerat que hagin fet el treball de recerca sobre un tema relacionat amb les matemàtiques i/o l'estadística durant el curs 2016-2017.

Què cal fer?

Fer-nos arribar el vostre treball de recerca, segons la convocatòria vigent.

Quins són els premis?
Premis en metàl·lic (bescanviables amb vals-obsequi)

1r premi: 800 € per l'estudiant i 200 € pel tutor/a

2n premi:500 € per l'estudiant i 200 € pel tutor/a