Sessions de benvinguda per als nous estudiants del Grau en Matemàtiques i del Grau en Estadística UB-UPC curs 2017-2018

Seran el dilluns 4 de setembre per al Grau en Estadística UB-UPC i divendres 8 de setembre per al Grau en Matemàtiques UPC.

A punt per començar el nou curs universitari 2017-2018, tant la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la UPC com la Facultat d'Economia i Empresa (FEE) de la UB es preparen per acollir els nous estudiants del Grau en Matemàtiques i en Estadística (respectivament). Les dates triades enguany per fer les sessions de presentació són:

Grau en Estadística UB-UPC (i doble Grau Estadística i Economia):

• 4 de setembre a les 12.45 h a l'aula 9A de l'edifici de la FEE (Av. Diagonal 690). A partir del dia 5 de setembre tindran lloc cursos de transició d'àlgebra i de càlcul. Més informació.

Grau en Matemàtiques UPC

• 8 de setembre a les 10 h a la sala d'actes de l'FME: Sessió de benvinguda i prova diagnòstica (aquesta prova es fa per valorar el nivell de l'estudianat de nou ingrés i poder seguir d'aprop el seu progrés des de l'inici).