Reconeixement i homenatge al professor Claudi Alsina en motiu de la seva jubilació

El 28 de setembre a l'FME i el dia 5 d'octubre a l'ETSAB, ambdós centres han organitzat sengles reconeixements al professor Claudi Alsina arran de la seva recent jubilació.

La Facultat de Matemàtiques i Estadística - FME i l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona - ETSAB homenatgen el professorr Claudi Alsina arran de la seva recent jubilació:

L'FME ho farà dimecres 28 de setembre dins de l'acte d'inici de curs FME 2016-2017,  a les 12.30 h a la sala d'actes de la Facultat, on es farà un reconeixement a la tasca docent del professor Alsina en l'àmbit de les matemàtiques a l'FME.

L'ETSAB ho farà dimecres 5 d'octubre a les 12.30 h a la sala d'actes de l'Escola, amb el títol "la meva Escola d'Arquitectura 1974-2016".

El professor Claudi Alsina Català, catedràtic de Matemàtiques de la E.T.S. d'Arquitectura de Barcelona UPC amb una llarga trajectòria docent, de recerca matemàtica, d'innovació i de divulgació educativa i de divulgació, també ha tingut un paper rellevant en el camp de la política institucional universitària de la Generalitat, com a director general d'Universitats i darrerarment com a secretari general del Consell Interuniversitari de Catalunya.