1a edició del Premi "Vicent Caselles" per a investigadors Matemàtics menors de 30 anys

La Fundació BBVA i la RSME obren la convocatòria de la primera edició dels premis d'investigació matemàtica  “Vicent Caselles” per a investigadors menors de 30 anys, en honor a la figura del que va ser professor de les Universitats de València, Balears i Pompeu Fabra.

Es concediran sis premis, cadascun amb una dotació bruta de 2.000 euros, tots ells en la mateixa modalitat "investigació matemàtica". Estan dirigits a matemàtics espanyols o que hagin realitzat el seu treball de recerca en una universitat o centre científic d'Espanya, que hagin defensat la seva tesi doctoral en els tres anys previs al de la convocatòria (2012, 2013, 2014 en la primera edició) i la edat no superi els 30 anys en finalitzar 2015.

El termini de presentació de candidatures s'obre el 5 de gener i finalitzarà a les 14.00 hores del dissabte 28 febrer 2015.

Tota la documentació necessària relativa als premis serà enviada a l'adreça electrònica premios@rsme.es de la Secretaria de la Reial Societat Matemàtica Espanyola. La convocatòria dels premis es resoldrà abans del dimecres 1 juliol 2015.

Tota la informació sobre la convocatòria, com presentar la sol·licitud, fitxa i bases, la poden trobar a: