Mapa interactiu sobre la situació de la producció científica en matemàtiques, estadística i investigació operativa (2006-2015)

La Biblioteca de l'FME ha elaborat aquest mapa interactiu a partir del darrer estudi bibliomètric realitzat per la BRGF en col·laboració amb el departament de Matemàtiques de la UPC.

Cliqueu aquí per a veure la infografia-mapa interactiu.

Per a més informació, accediu a l'estudi comparatiu de la publicació científica en les àrees de matemàtiques i estadística i investigació operativa a la UPC vs. altres universitats d’àmbit internacional (2006-2015), realitzat per la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté; Universitat Politècnica de Catalunya. Facultat de Matemàtiques i Estadística. Biblioteca; Departament de Matemàtiques de la UPC (2016)