Ja tenim els treballs guanyadors del Premi Poincaré 2017

En l'acte de lliurament del passat divendres 19 de maig, es van repartir els 3 premis i 7 mencions.

Resolució del Premi Poincaré 2017

Divendres 19 de maig de 2017 es va resoldre la 14ena edició del Premi Poincaré, en l'acte de lliurament de premis celebrat a la sala d'actes l'FME.

Treballs guanyadors de la 14a edició Premi Poincaré

Menció 1: Marc Cano Cánovas. Els secrets de la criptologia. INS Premià de Mar (Premà de Mar)

Menció 2: Marta Delgado Garcia. Mart, un planeta que atrapa. INS Príncep de Girona (Barcelona)

Menció 3: Laura Dot Casadevall. La teoria del caos. INS Jaume Callís (Vic)