Expressa't! Enquestes de docència del 2Q dels estudis FME

Estudiants FME, fins al 25 de maig teniu temps per accedir i emplenar les enquestes de docència del 2n quadrimestre. La vostra participació és important, ajudeu-nos a millorar.

Les enquestes a l’estudiantat són una eina per a la millora i l’avaluació de la docència de la UPC, que es recull quadrimestralment a través de 2 instruments: les enquestes a l’estudiantat sobre l’actuació docent del professorat i les enquestes a l’estudiantat sobre les assignatures.

Enllaç a l'enquesta

L’objectiu és enquestar a la totalitat de l’estudiantat sobre la docència rebuda, tant en els estudis de Grau com de Màster.

Serveixen per a:

Millorar l’activitat docent i de tots aquells aspectes relacionats amb l’organització i desenvolupament de les assignatures.

1. Com a indicadors de satisfacció pel seguiment i acreditacions de les titulacions.
  2. Com a indicadors d’avaluació del professorat:
    1. Certificació de la seva activitat docent
    2. Promoció (juntament amb altres indicadors)
    3. Incentius econòmics (juntament amb altres indicadors)

A través d’aquesta aplicació,

• L’estudiantat pot realitzar les enquestes sobre l’actuació docent i les assignatures durant un període concret del quadrimestre (s’informa degudament a l’estudiantat) i consultar els resultats de les enquestes a nivell d'assignatura de la seva titulació.
  • El professorat pot consultar els resultats de les seves enquestes durant els diferents períodes des de que està vinculat a la UPC i pot consultar els resultats de les enquestes a nivell d'assignatura del seu centre.