El professor Miguel Muñoz Lecanda, nou emèrit de la UPC

En la sessió del 13 de juliol passat, el Consell de Govern ha aprovat el nomenament com a emèrits de nou professors que es jubilen el 31 d’agost, amb efectes a partir de l’1 de setembre, entre els quals es troba el professor Muñoz Lecanda del Dept. de Matemàtiques.
El professor Miguel Muñoz Lecanda, nou emèrit de la UPC

La candidatura com a professor emèrit de la UPC del professor Miguel Carlos Muñoz Lecanda ha estat una proposta conjunta del Departament de Matemàtiques, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomuncació de Barcelona i la Facultat de Matemàtiques i Estadística. Una vegada aprovada pel Consell de Govern de la UPC, la dedicació del professor Muñoz serà de 480 hores anuals i estarà adscrit al Departament de Matemàtiques de la UPC.