Conferència Nirenberg - Premi Abel 2015 - a l'FME: fotos i gravació

Convidat per l'FME i el Departament de Matemàtiques de la UPC; el professor Louis Nirenberg va oferir una classe magistral amb el títol " The maximum principle, moving planes et al."

La conferència va tenir lloc el 14 de juny del 2016 a la sala d'actes de l'FME, amb un gran èxit d'assistència, especialment d'estudiantat de la Facultat.

Aquesta activitat s'inscriu dins del cicle Col·loqui FME-UPC, una trobada de periodicitat quadrimestral al voltant d'un investigador de reconegut prestigi internacional. El col·loqui és una iniciativa conjunta de l’FME, el Departament de Matemàtiques, el Departament d'Estadística i Investigació Operativa i el Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental de la UPC.

Més informació sobre l'activitat

Recull de fotos