Bons resultats dels estudiants FME-CFIS a la Vojtěch Jarník International Mathematical Competition 2017

En Damià Latorre va quedar en cinquena posició d'aquesta competició internacional adreçada a estudiants universitaris d'arreu d'Europa interessats en les matemàtiques.

27th Vojtěch Jarník International Mathematical Competition 2017

Com des de fa ja una colla d'anys, un grup d'estudiants de l'FME-CIFS, capitanejats pel professor José Luis Díaz Barrero van participar a la competició Universitària Vojtěch Jarník International Mathematical Competition que cada any organitza la Universitat d'Ostrava. I seguint amb la tònica precedent, els resultats en aquesta competició han estat molt bons: enguany, en Damià Latorre ha aconseguit un cinquè lloc, una molt bona i meritòria posició. La resta de participants també han tingut  bons resultats, vegeu el rànquing de la competició 2.

De resultes d'això els han convidat a una altra competició, a la qual hi participaran el proper diumenge 23 d'abril de  manera telemàtica des de l'FME: http://mathdep.ifmo.ru/ncumc/