Joan Bruna, titulat FME, el primer convidat de la BGSMath Mentoring Sessions

És la primera d'una sèrie de trobades que organitza la BGSMath, adreçades a estudiants de màster/doctorat, perquè puguin conèixer de primera mà trajectòries de matemàtics d'èxit.
Joan Bruna, titulat FME, el primer convidat de la BGSMath Mentoring Sessions

BGSMath Mentoring Sessions

La BGSMath inicia una sèrie de trobades per tal que els estudiants de màster/doctorat i joves investigadors puguin conèixer de primera mà trajectòries professionals de matemàtics d´èxit, i poder aprendre d’elles per a la gestió de la seva carrera profession.

El  primer convidat d'aquestes sessions és el Dr. Joan Bruna (titulat FME i actualment al Courant Institute, NYU; Mathematics and Data Science Group). En una entrevista/conversa amb el prof. Marc Noy, seguida d'un debat amb el públic, el Dr. Bruna ens explicarà les seves decisions i motivacions per haver alternat empresa i acadèmia en una carrera que ha desenvolupat internacionalment (França; USA) i on ha ocupat posicions en start-up's, gran indùstria i el mòn acadèmic mès prestigiós.

La trobada tindrà lloc el 21 de febrer a les 15.30, a la Sala de Juntes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística, UPC.

Us convidem a assistir-hi.