Beca EVERIS- Màsters FME per al curs 2020-2021

Adreçat a l'estudiantat de Màsters de l'FME (MESIO UPC-UB i MAMME). Les candidatures es poden enviar fins al 8 de gener.

Beca EVERIS per a l'estudiantat de Màsters de l'FME

L’empresa EVERIS treu a concurs una beca per a un estudiant/a del màster MESIO UPC-UB o del MAMME. Per a concursar a la beca l’estudiant/a ha de reunir els següents quatre requisits:

1. S’ha de matricular del MESIO UPC-UB/ MAMME al febrer i tenir un mínim de 25 ECTS superats.
  2. No ha d’estar gaudint de cap altre tipus de beca.
  3. No ha de tenir cap conveni de col.laboració actiu.
  4. S’ha de comprometre a realizar pràctiques remunerades a l’empresa EVERIS durant el Q2 del curs 2020-21.

L’empresa EVERIS es compromet amb el beneficiari/a de la beca a:

1. Pagar-li el cost de matricular la totalitat de les assignatures del màster la primera vegada (amb efectes retroactius les del Q1).
  2. Signar un conveni de col.laboració que li permeti fer pràctiques remunerades a l’empresa a partir del Q2 a raó de 20 h per semana. Aquestes pràctiques es podran renovar un o fins i tot dos quadrimestres més, mentre l’estudiant/a encara estigui cursant el MESIO UPC-UB/MAMME i no es superin el llindar de 900 hores.

Presentació de les candidatures: Entre el 17 de desembre de 2020 i el 8 de gener 2021. Enviar un correu electrònic a coordinadora.mesio.upc.@upc.edu

Procés de selecció: L' FME farà una preselecció dels candidats/es en base al seu expedient d’accés. La llista amb els preseleccionats s’enviarà l’11 de gener a EVERIS per tal que ells puguin fer la selección final del candidat/a