Notícies del lloc

03/11/2023

Daniel Peña, professor emèrit d'Estadística i exrector de la Universidad Carlos III de Madrid (UC3M), co-autor de Box en diverses publicacions i gran coneixedor de la seva obra serà el conferenciant de la jornada. Reserveu-vos dimecres 22 de novembre a les 12h30 #CursBoxFME

31/10/2023

S'han tancat les inscripcions amb una xifra rècord de participació. La Datathon, coorganitzada per l'FME i l'Associació d'Estudiants de Dades, tindrà lloc els dies 11 i 12 de novembre a la Facultat.

19/10/2023

La visita va tenir lloc el 16 d'octubre amb l'objectiu de continuar el partenariat existent amb la nostra universitat i l’exploració de noves possibilitats d’intercanvi i cooperació en l'àmbit de les Matemàtiques i l’Estadística.