2018: Any Internacional de la Biologia Matemàtica

Un dels principals objectius d'aquesta celebració és assenyalar l'increment i la importància de les aplicacions de les matemàtiques a la biologia i a les ciències de la vida en general i fomentar aquesta interacció.

Aquest 2018 ha estat proclamat l'Any Internacional de la Biologia Matemàtica per les dues societats: L'European Mathematical Society (EMS) i la European Society for Mathematical and Theoretical Biology (ESMTB).

S'han programat moltes activitats, entre les quals:

• Simons Semester on Mathematical Biology, December 2017-March 2018, Banach Center, Warsaw, Poland.
  • Thematic Program in Mathematical Biology, September-December 2018, Institut Mittag-Leffler, Sweden.
  • 11th European Conference on Mathematical and Theoretical Biology (ECMTB 2018), a celebrar en Lisboa, Portugal, desl 23 al 27 de julio de 2018. Se hará en la Facultad de Ciencias de la Universidad de Lisboa. Será co-organizado con la Sociedad Portuguesa de Matemática (SPM).

Destaquem les accions realitzades des del Centre de Recerca Matemàtica (CRM), impulsades pel comitè científic format pels investigadors Tomás Alarcón ( ICREA- CRM), José Antonio Carrillo ( Imperial College London), Sílvia Cuadrado (UAB) i Toni Guillamon (Departament de Matemàtiques UPC).