Convocatòria per la sessió fotogràfica per l'Orla 2017 (Grau en Matemàtiques i Estadística)

La sessió fotogràfica per l'Orla 2017 tindrà lloc el dimecres dia 11 de maig de 2017 a la  sala de juntes de l’FME amb l'horari següent:

• Grau en Matemàtiques: de 12 a 14 h
  • Grau en Estadística: de 14 a 15 h

A qui s'adreça?

A tots els estudiants que reuneixen els requisits per sortir al l'orla:

• Grau en Matemàtiques: Llistat Grau en Matemàtiques En aquesta llista hi apareixen els estudiants seguint els criteris següents: aquells que acaben els estudis amb el que tenen matriculat aquest curs, o aquells que poden acabar com a màxim en 1 quadrimestre més atès que els queden com a màxim 30 ECTS.
En cas que trobeu a faltar a algú que penseu que també hauria d'aparèixer a la llista, podeu presentar al·legacions, enviant un correu electrònic a Secretaria de Deganat  deganat.fme@upc.edu. Teniu temps fins el proper 5 de maig.

Qui ho fa?

L’empresa encarregada és FOTOGRUPAdjuntem el seu catàleg on hi trobareu condicions i de preus, per tal que el dia 11 de maig ja tingueu ja decidit quin “pack” escollir.

Us recomanem que porteu camisa blanca.

Com funciona per apuntar-s'hi?

Cal que entreu al web fotogrup.com i reserveu hora a la graella horària, posant usuari: MATEST17 i clau: 2017. Pdf explicatiu.

I si no es pot anar a la sessió de fotos del dia 11 de maig?

En cas que no pugueu venir el dia 11 de maig, us podeu posar en contacte directament amb l'empresa FOTOGRUP  (telèfon 934 910 494 o bé via correu electrònic: fotogrup@fotogrup.com). Indiqueu nom i titulació de l'orla, i us donaran orientaran, ja sigui per anar directament a l’estudi fotogràfic per a fer la foto o bé us especificaran els requisits necessaris perquè els envieu una foto amb la resolució i el format adient.