Acte de graduació als titulats en Matemàtiques i Estadística de la Promoció FME 2016

Lliurament de diplomes als estudiants de grau, màster i doctorat del curs 2015-2016.

Acte de reconeixement de l'FME a la promoció 2016

El dia 11 de novembre de 2016 a les 18.30 h tindrà lloc el lliurament de diplomes a tots els estudiants i estudiantes que han acabat els estudis de grau, màster o doctorat a l'FME durant el curs 2015/2016. L’acte es farà conjuntament per als estudis de matemàtiques i d'estadística i tindrà lloc a l'auditori del Vèrtex del Campus Nord.

Es tracta d'un acte festiu per als estudiants recentment titulats, familiars i professors per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura un diploma de l’FME (que no té validesa legal, atès que el títol oficial l'emet el Ministeri).

Els padrins

Els padrins de la promoció 2016 seran: pels estudis de Matemàtiques la professora Marta Casanellas (sotsdirectora de recerca del Departament de Matemàtiques UPC i pels estudis d'Estadística el professor Javier Heredia, del Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la UPC i fins fa ben poc cap d'estudis d'Estadística de la Facultat.

3 Premis Accenture al millor expedient del MESIO UPC-UB, del Grau d'Estadística UB-UPC i del Grau de Matemàtiques

L'empresa Accenture atorga 3 premis als millors expedients acadèmics del Grau en Matemàtiques, del Grau en Estadística UB-UPC i del Màster en Estadística i Investigació Operariva - MESIO UPC-UB. Aíxí doncs, a banda del lliurament de diplomes també s'entregaran 3 premis Accenture.

Confirmacions per assistir a l'acte Icona_Nou

Empleneu aquest formulari per confirmar la vostra assistència a l'acte (podeu venir acompanyats de familiars i amics). Teniu temps fins dilluns 7 de novembre.

I després del lliurament... Sopar!

En acabar l’acte, tothom qui ho desitgi (titulats i titulades, familiars, padrins, membres de l'equip directiu i del professorat de la Facultat), s’ha organitzat un sopar buffet a peu dret a la Cafeteria del Vèrtex (situada al mateix lloc de l'acte). El preu serà de 22 € per persona.

En cas que us animeu al sopar, cal fer el pagament en efectiu a Consergeria de l’FME (Horari 9 -20 h o contactar per telèfon al 93 401 58 80,) abans del 7 de novembre al migdia.

Fotos i vídeo de l'acte de lliurament de l'any anterior: enllaç

Amb la col·laboració de: