La Jornada Turing FME: recull de les presentacions, vídeo i fotos

La Jornada Turing va tenir lloc dimecres 30 de març 2016 a la sala d'actes de l'FME, al matí amb ponents convidats per glossar i aprofundir en la figura de Turing, i a la tarda, amb la projecció de la pel•lícula “The imitation game”, estrenada l’any 2014 sobre la vida del criptògraf britànic.

Programa de la Jornada:

9h40

(+)100 años con Turing.  (Presentació en pdf )

Juan José Moreno Navarro, catedràtic en la Escuela Técnica Superior de Ingenieros Informáticos de la Universidad Politécnica de Madrid (UPM).

Presentat pel professor Fenrando Orejas , vicerector de Recerca de la UPC.

11h15

Turing al Servicio de sus Majestades: Su Rey y Sus Matemáticas. (Presentació en pdf )

David de Frutos Escrig, catedràtic de Lenguajes y Sistemas Informáticos en la Universidad Complutense de Madrid (UCM).

Presentat pel professor José Luís Balcázar, del Departament de Ciències de la Computació de la UPC.

12h15

Lliurament premis als guanyadors del Concurs Turing , activitat conjunta de l’assignatura Història de la Matemàtica i la Biblioteca FME.

12h30

From Unplugged to Physically Realizable Machines, and Back.

Albert Atserias, professor titular del Departament de Ciències de la Computació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Presentant pel professor Marc Noy , del Departament de Matemàtiques de la UPC.

Més informació:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fotos i vídeos