Exposició "Imatges del Sud" 2015 del CCD i una mostra sobre Tecnologia i Cooperació a l'FME

Quan?

13/10/2016 a 14:00 fins a 09/01/2017 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Solidaritat i cooperació a l'FME

Com cada any, l'FME acull una selecció de les fotos presentades a l'XIII edició del Concurs "Imatges del Sud" (2015) que cada any promou el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD ) de la UPC, amb l’objectiu de difondre les diferents realitats dels països del sud i de promoure i donar un reconeixement a la participació activa de la comunitat universitària de la UPC en els àmbits de la solidaritat i la cooperació.

El concurs s’organitza en dues categories:
Realitat: Imatges que mostren diferents aspectes de la realitat i de la vida quotidiana als països del sud.
Projectes: Imatges que il·lustren les activitats i projectes que s’han dut a terme amb el suport dels ajuts del CCD.

Enguany també s'exposa una segona mostra del CCD: l'exposició Tecnologies i cooperació per al desenvolupament.
Elaborada pel CCD al 2015, té per objectiu acostar al públic universitari la vinculació entre tecnologia i cooperació per al desenvolupament, i donar eines per acostar-se i conèixer el treball que la comunitat universitària duu a terme en aquesta temàtica.

Les dues mostres es podran veure al vestíbul de l'FME fins al dia 9 de gener de 2017.