Hi ha hagut un error mentre es generava el portlet.

BGSMath Mentoring Sessions

21/02/2017 de 15:30 a 16:30
On
Sala de juntes FME
iCal

La BGSMath inicia una sèrie de trobades per tal que els estudiants de màster/doctorat i joves investigadors puguin conèixer de primera mà trajectòries professionals de matemàtics d´èxit, i poder aprendre d’elles per a la gestió de la seva carrera professional.

El nostre primer convidat és el Dr. Joan Bruna (Courant Institute, NYU; Mathematics and Data Science Group). En una entrevista/conversa amb el prof. Marc Noy, seguida d'un debat amb el públic, el Dr. Bruna ens explicarà les seves decisions i motivacions per haver alternat empresa i acadèmia en una carrera que ha desenvolupat internacionalment (França; USA) i on ha ocupat posicions en start-up's, gran indùstria i el mòn acadèmic mès prestigiós.

La trobada tindrà lloc el

21 de febrer a les 15.30
    Sala de Juntes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística, UPC