Trasllat d'expedient i Simultaneïtat d'estudis

Normativa acadèmica

Consulteu la normativa acadèmica.

Qui demana un trasllat d'expedient (amb tancament en origen)?

Aquell estudiant que, havent començat estudis a l'FME, decideixi continuar-los o començar-ne de nous en un altre centre de la mateixa UPC o una altra universitat, deixant els primers.

Qui demana  un trasllat d'expedient (amb simultaneïtat d'estudis)?

Aquells estudiants que, complint el paràgraf anterior, volen simultaniejar els seus estudis amb uns altres.

Quan es demana?

Quan l'estudiant hagi demanat plaça en un altre centre i hagi estat admès o admesa.

Com es demana?

1. Fes la sol·licitud a través de l'eina Demana de Gestió Acadèmica de la nostra facultat: https://demana.upc.edu/utgam-ga/index.php?lang=ca

Selecciona el tipus de tràmit "Trasllat expedient" i segueix les instruccions indicades.

2. Rebràs instruccions per a continuar amb el tràmit (com abonar la taxa, si escau, etc.)

3. Rebràs com a resposta:

• Resguard de la sol·licitud del trasllat, document amb el qual ja et podràs matricular a l'altra universitat, si el centre de destí no és UPC. O bé:
  • La confirmació de què el tràmit ja s'ha fet si el centre de destí és UPC (en aquest cas no necessites cap resguard, el centre ho comprovarà directament a l'aplicació de Gestió Acadèmica)

Podeu consultar el preu en el: Decret de preus públics.

Contacte

Si després d’haver llegit aquesta pàgina encara tens dubtes, contacta amb nosaltres a través de l'eina DEMANA de Gestió Acadèmica de la nostra facultat. Selecciona el tipus de tràmit Certificats – Altres dubtes.