Reconeixement de crèdits per activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació dels estudiants del Grau de Matemàtiques

Normativa acadèmica

Consulteu el punt 4 de la normativa acadèmica dels estudis de grau i màster.

Qui pot sol·licitar reconeixement d'aquests crèdits?

Tots els estudiants que pertanyen a l'FME i que estiguin matriculats al Grau de Matemàtiques.

Quines activitats puc reconèixer?

Les activitats que es poden reconèixer les pots consultar aquí.

Quants crèdits puc reconèixer?

El màxim de crèdits d'aquest tipus que es poden reconèixer en tota la titulació és de 6 ECTS, entre totes les activitats que s'hagin realitzat al llarg dels estudis universitaris.

Com presento la sol·licitud de reconeixement de crèdits?

•  Participació en activitats organitzades per la UPC:

Una vegada finalitzades les activitats, poseu-vos en contacte amb el Servei o Unitat de la UPC responsable de l'activitat (Servei d'Esports, Servei de Llengües....) i us informaran del procediment que heu de seguir per sol·licitar el reconeixement dels crèdits.

• Participació en activitats NO organitzades per la UPC:

Una vegada finalitzades les activitats, poseu-vos en contacte amb el Servei o a la Unitat de la UPC que correspongui segons la naturalesa de l'activitat realitzada (Servei d'Esports, Servei de Llengües....) i us informaran del procediment que heu de seguir per sol·licitar el reconeixement dels crèdits.

• Activitats per les quals heu de sol·licitar el reconeixement de crèdits a la Secretaria de l'FME:

• Mobilitat (consulteu l'enllaç: el procediment és diferent).
    • Representant de l'estudiantat a la Junta de l'FME (1 ECTS per curs: 1r. + 2n. quadrimestres). NO es reconeixen crèdits per un sol quadrimestre (0,5 ECTS) si no se sol·licita també el reconeixement de crèdits per altres activitats diferents d'aquesta i en la mateixa sol·licitud.
    • Participació en les Olímpíades Matemàtiques Universitàries (3 ECTS per a cada participació)
    • Participació en el Concurs de Programació del Sud-Oest d'Europa (SWERC) (3 ECTS per a cada participació).
    • Alguns cursos organitzats pel Servei de Llengües i Terminologia (SLT) de la UPC (consulteu quins a aquest Servei directament).
    • Ensenyaments universitaris conduents a l'obtenció de títols propis.
    • Experiència laboral i professional.
    • Llengua estrangera (véieu més informació a l'apartat següent).

Reconeixement de crèdits per llengua estrangera

• El certificat que s'ha pogut presentar per acreditar la competència en una tercera llengua (en el cas del GM ha de ser d'anglès) també es pot fer servir per al reconeixement de crèdits, sempre que aquest s’hagi obtingut durant els estudis
      • Altres llengües que es poden reconèixer: francès, alemany, italià, portuguès, grec, rus, xinès i català (estudiants estrangers i espanyols que han fet els seus estudis pre-universitaris en Comunitats Autònomes on el català no és llengua oficial).
      • Consulta els certificats que reconeix la UPC aquí.
      • El nombre de crèdits que es poden reconèixer és de 4 ECTS màxim (corresponen a 100 h) per llengua i nivell.

• Documentació a presentar:

Fes la sol·licitud a través de la Seu Electrònica de la UPC: https://seuelectronica.upc.edu/ca/Tramits/Sol-licitud_incorporacio_credits_extensio_universitariaSegueix les instruccions. Recorda adjuntar la documentació requerida:

La documentació original s'ha de presentar a la Secretaria de l'FME.

Com sabré quants crèdits m'han reconegut?

T'informarem a través de l'eina Demana de la resolució de la teva sol·licitud i, si escau, del nombre de crèdits reconeguts.

També els podràs consultar a l'e-Secretaria:

• Selecciona un expedient (part superior dreta de la pàgina) -> UPC - ACT. EXTENSIÓ UNI
  • EXPEDIENT (esquerra de la pantalla) -> Activitats

Com i quan els podré incorporar a meu l'expedient?

Els crèdits per reconeixement d'activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació dels estudiants del Grau de Matemàtiques es poden sol·licitar en qualsevol moment, dins els terminis marcats a la pàgina de Tràmits acadèmics, però només es poden matricular i pagar l'últim quadrimestre abans d'acabar el grau. Aquest últim tràmit (matrícula i pagament dels crèdits reconeguts a traves d'e-secretaria) és el que farà efectiu el reconeixement. Un cop processat el pagament aquests crèdits apareixeran a l'expedient de l'estudiant.

Contacte

Si després d’haver llegit aquesta pàgina encara tens dubtes, contacta’ns a través de a través de l'eina DEMANA de Gestió Acadèmica de la nostra facultat. Selecciona el tipus de tràmit Reconeixements – Altres dubtes.